CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

we + us... :)

Daisypath Friendship tickers

Followers

Thursday, October 14, 2010

adakah "dia" jodOhku?


Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang yang
Melabuhkan cintanya kepadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu...

Ya Muhaimin, jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati
Seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku ke dalam
Jurang cinta nafsu..

Ya Rabbana, jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu.....



Ya ALLAH…
Jika dia jodohku, KAU permudahkanlah...
Dan jika bukan, KAU jauhkanlah dia dariku...
Dan jika perasaan ini..menyanyanginya keranaMU..
KAU bantulah kami.. dan jika ianya kerana nafsu semata-mata..KAU jauhkanlah ia dari kami.....


Amin...amin... Ya Rabbal 'Alamin....:)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails